»S prestopom v dva medija, ki ju v osnovi določa reproduktabilnost, umetnik v svojih raziskovanjih seže iz območja forme v območje produkcije in se tako vrne k problematičnemu izvoru svojih raziskovanj: na tej točki se namreč kar samo od sebe postavi vprašanje o (ne)smiselnosti umetniške (hiper)produkcije v sodobni družbi – a to je že tema za novo razstavo.«
»Trajnosten pristop k umetniški produkciji.«
»S slikanjem slike na prosojnem nosilcu, konkretno z akvareli na paus papirju, sem začela svoje raziskovanje pred štiridesetimi leti, v osemdesetih letih prejšnjega stoletja.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij. Pri tem ga moč nadzorujočega pogleda zanima v enaki meri kot njegove stranpoti, utvare in slabosti, o katerih se redko razpravlja, v vsakdanjem življenju pa ne sprašuje.«
»Ob njih sem spoznala, da svetloba prihaja od znotraj, in ne od zunanjega sveta. Navdih, ki vznikne v duši. In to sem želela preliti v umetniško delo.«
»Umetnika v svojih delih uprizarjata ideološko ujetost in manipulativnost medijev, z njimi pa sprožata emocionalni učinek in dramaturško vpletenost občinstva.«
»Zanimiva je možnost, da lahko vedno vzpostavim kontakt z zamišljenim svetom.«
»Zlahka, skoraj igrivo se sprehodim skozi različne umetniške idiome.«
»Zato sem menil, da je boljše ostati zvest samemu sebi, dokler ti to notranja energija omogoča.«
»Slikarske izdelke digitalno pretvori v tretjo dimenzijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju